Ganapati Atharvashirsham Lyrics in Oriya
|| ଶ୍ରୀ ଗଣପତି ଅଥର୍ଵଶୀର୍ଷମ୍ ||
ଓଂ ଭଦ୍ରଂ କର୍ଣେଭିଃ ଶୃଣୁୟାମ ଦେଵାଃ | ଭଦ୍ରଂ ପଶ୍ୟେମାକ୍ଷଭିର୍ୟଜତ୍ରାଃ | ସ୍ଥିରୈରଂଗୈସ୍ତୁଷ୍ଟୁଵାଗ୍ଂ ସସ୍ତନୂଭିଃ | ଵ୍ୟଶେମ ଦେଵହିତଂ ୟଦାୟୁଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନ ଇଂଦ୍ରୋ ଵୃଦ୍ଧଶ୍ରଵାଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନଃ ପୂଷା ଵିଶ୍ଵଵେଦାଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନସ୍ତାର୍କ୍ଷ୍ୟୋ ଅରିଷ୍ଟନେମିଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନୋ ବୃହସ୍ପତିର୍ଦଧାତୁ |
ଓଂ ଶାଂତିଃ ଶାଂତିଃ ଶାଂତିଃ |
ଓଂ ନମସ୍ତେ ଗଣପତୟେ | ତ୍ଵମେଵ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷଂ ତତ୍ଵମସି | ତ୍ଵମେଵ କେଵଲଂ କର୍ତାଽସି | ତ୍ଵମେଵ କେଵଲଂ ଧର୍ତାଽସି | ତ୍ଵମେଵ କେଵଲଂ ହର୍ତାଽସି | ତ୍ଵମେଵ ସର୍ଵଂ ଖଲ୍ଵିଦଂ ବ୍ରହ୍ମାସି | ତ୍ଵଂ ସାକ୍ଷାଦାତମାଽସି ନିତ୍ୟମ || ୧ ||
ଋତଂ ଵଚ୍ମି | ସତ୍ୟଂ ଵଚ୍ମି || ୨ ||
ଅଵ ତ୍ଵଂ ମାମ୍ | ଅଵ ଵକ୍ତାରମ୍ | ଅଵ ଶ୍ରୋତାରମ୍ | ଅଵ ଦାତାରମ୍ | ଅଵ ଧାତାରମ୍ | ଅଵାନୂଚାନ ମମ ଶିଷ୍ୟମ୍ | ଅଵ ପଶ୍ଚାତ୍ତାତ୍ | ଅଵ ପୁରସ୍ତାତ୍ | ଅଵୋତ୍ତରାତ୍ତାତ୍ | ଅଵ ଦକ୍ଷିଣାତ୍ତାତ୍ | ଅଵ ଚୋର୍ଧ୍ଵାତ୍ତାତ୍ | ଅଵାଧରାତ୍ତାତ୍ | ସର୍ଵତୋ ମାଂ ପାହି ପାହି ସମଂତାତ୍ || ୩ ||
ତ୍ଵଂ ଵାଂଙ୍ମୟସ୍ତ୍ଵଂ ଚିନ୍ମୟ: | ତ୍ଵମାନଂଦମୟସ୍ତ୍ଵଂ ବ୍ରହ୍ମମୟ: | ତ୍ଵଂ ସଚ୍ଚିଦାନଂଦାଽଦ୍ଵିତୀୟୋଽସି | ତ୍ଵଂ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷଂ ବ୍ରହ୍ମାସି | ତ୍ଵଂ ଜ୍ଞାନମୟୋ ଵିଜ୍ଞାନମୟୋସି || ୪ ||
ସର୍ଵଂ ଜଗଦିଦଂ ତ୍ଵତ୍ତୋ ଜାୟତେ | ସର୍ଵଂ ଜଗଦିଦଂ ତ୍ଵତ୍ତସ୍ତିଷ୍ଠତି | ସର୍ଵଂ ଜଗଦିଦଂ ତ୍ଵୟିଲୟ ମେଷ୍ୟତି | ସର୍ଵଂ ଜଗଦିଦଂ ତ୍ଵୟି ପ୍ରତ୍ୟେତି | ତ୍ଵଂ ଭୂମିରାପୋଽନଲୋଽନିଲୋ ନଭ: | ତ୍ଵଂ ଚତ୍ଵାରି ଵାକ୍ପଦାନି || ୫ ||
ତ୍ଵଂ ଗୁଣତ୍ରୟାତୀତଃ | ତ୍ଵଂ ଅଵସ୍ଥାତ୍ରୟାତୀତଃ | ତ୍ଵଂ ଦେହତ୍ରୟାତୀତଃ | ତ୍ଵଂ କାଲତ୍ରୟାତୀତଃ | ତ୍ଵଂ ମୂଲାଧାରସ୍ଥିତୋଽସି ନିତ୍ୟମ୍ | ତ୍ଵଂ ଶକ୍ତିତ୍ରୟାତ୍ମକଃ | ତ୍ଵାଂ ୟୋଗିନୋ ଧ୍ୟାୟଂତି ନିତ୍ୟମ୍ | ତ୍ଵଂ ବ୍ରହ୍ମା ତ୍ଵଂ ଵିଷ୍ଣୁସ୍ତ୍ଵଂ ତ୍ଵଂ ରୁଦ୍ରସ୍ତ୍ଵ ମିଂଦ୍ରସ୍ଵଂ ଵାୟୁସ୍ତ୍ଵଂ ସୂର୍ୟାର୍ସ୍ତ୍ଵଂ ଚଂଦ୍ରମାସ୍ତ୍ଵଂ ବ୍ରହ୍ମ ଭୂର୍ଭୁଵଃ ସ୍ଵରୋମ୍ || ୬ ||
ଗଣାଦିଂ ପୂର୍ଵ ମୁଚ୍ଚାର୍ୟ ଵର୍ଣାଦୀଂ ସ୍ତଦନଂତରମ୍ | ଅନୁସ୍ଵାରଃ ପରତରଃ | ଅର୍ଧେଂଦୁଲସିତମ୍ | ତାରେଣ ଋଦ୍ଧମ୍ | ଏତତ୍ତଵ ମନୁସ୍ଵରୂପମ୍ | ଗକାରଃ ପୂର୍ଵ ରୂପମ୍ | ଅକାରୋ ମଧ୍ୟମ ରୂପମ୍ | ଅନୁସ୍ଵାରଶ୍ଚାଂତ୍ୟ ରୂପମ୍ | ବିଂଦୁରୁତ୍ତର ରୂପମ୍ | ନାଦଃ ସଂଧାନମ୍ | ସଗ୍ଂହିତା ସଂଧିଃ | ସୈଷା ଗଣେଶ ଵିଦ୍ୟା | ଗଣକ ଋଷି: | ନିଚରଦ୍ ଗାୟତ୍ରୀ ଛଂଦଃ | ଶ୍ରୀ ମହାଗଣପତିର୍ଦେଵତା | ଓଂ ଗଂ ଗଣପତୟେ ନମ: || ୭ ||
ଓଂ ଏକଦଂତାୟ ଵିଦ୍ମହେ ଵକ୍ରତୁଂଡାୟ ଧୀମହୀ | ତନ୍ନୋ ଦଂତିଃ ପ୍ରଚୋଦୟାତ || ୮ ||
ଏକଦଂତଂ ଚତୁର୍ହସ୍ତଂ ପାଶମଂ କୁଶଧାରିଣମ୍ | ଋଦଂ ଚ ଵରଦଂ ହସ୍ତୈର୍ଭିଭ୍ରାଣଂ ମୂଷକଧ୍ଵଜମ୍ | ରକ୍ତଂ ଲଂବୋଦରଂ ଶୂର୍ପକର୍ଣକଂ ରକ୍ତଵାସସମ୍ | ରକ୍ତ ଗଂଧାନୁ ଲିପ୍ତାଂଗଂ ରକ୍ତ ପୁଷ୍ପୈଃ ସୁପୂଜିତମ୍ | ଭକ୍ତାନୁକଂପିନଂ ଦେଵଂ ଜଗତ୍କାରଣ ମଚ୍ୟୁତମ୍ | ଆଵିର୍ଭୂତଂ ଚ ସୃଷ୍ଟ୍ୟାଦୌ ପ୍ରକୃତେଃ ପୁରୁଷାତ୍ପରମ୍ | ଏଵଂ ଧ୍ୟାୟତି ୟୋ ନିତ୍ୟଂ ସ ୟୋଗୀ ୟୋଗିନାଂ ଵରଃ || ୯ ||
ନମୋ ଵ୍ରାତପତୟେ ନମୋ ଗଣପତୟେ ନମଃ ପ୍ରମଥପତୟେ ନମସ୍ତେ ଅସ୍ତୁ ଲଂବୋଦରାୟୈକଦଂତାୟ ଵିଘ୍ନଵିନାଶିନେ ଶିଵସୁତାୟ ଶ୍ରୀ ଵରଦମୂର୍ତୟେ ନମଃ || ୧୦ ||
ଏତଦଥର୍ଵଶୀର୍ଷଂ ୟୋଽଧୀତେ | ସଃ ବ୍ରହ୍ମ ଭୂୟାୟ କଲ୍ପତେ | ସ ସର୍ଵ ଵିଘ୍ନୈର୍ନ ବାଧ୍ୟତେ | ସ ସର୍ଵତଃ ସୁଖ ମେଧତେ | ସ ପଂଚ ମହାପାପାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ସାୟମଧୀୟାନୋ ଦିଵସକୃତଂ ପାପଂ ନାଶୟତି | ପ୍ରାତରଧୀୟାନୋ ରାତ୍ରିକୃତଂ ପାପଂ ନାଶୟତି | ସାୟଂ ପ୍ରାତଃ ପ୍ରୟୁଂଜାନୋ ପାପୋଽପାପୋ ଭଵତି | ଧର୍ମାର୍ଥ କାମ ମୋକ୍ଷଂ ଚ ଵିଂଦତି | ଇଦମଥର୍ଵଶୀର୍ଷମଶିଷ୍ୟାୟ ନ ଦେୟମ୍ | ୟୋ ୟଦି ମୋହାତ୍ ଦାସ୍ୟତି ସ ପାପିୟାନ ଭଵତି | ସହସ୍ରାଵର୍ତନାତ୍ ୟଂ ୟଂ କାମମଧୀତେ | ତଂ ତମନେନ ସାଧୟେତ୍ || ୧୧ ||
ଅନେନ ଗଣପତିର୍ମଭିଷିଂଚତି | ସ ଵାଗ୍ମୀ ଭଵତି | ଚତୁର୍ଥ୍ୟାମନଶ୍ନଂଜପତି ସ ଵିଦ୍ୟାଵାନ୍ ଭଵତି | ଇତ୍ୟଥର୍ଵଣ ଵାକ୍ୟମ୍ | ବ୍ରହ୍ମାଦ୍ୟାଚରଣଂ ଵିଦ୍ୟାନ୍ନଭିଭେତି କଦାଚନେତି || ୧୨ ||
ୟୋ ଦୂର୍ଵାଂକୁରୈର୍ୟଜତି | ସ ଵୈଶ୍ରଵଣୋ ପମୋ ଭଵତି | ୟୋ ଲାର୍ଜୈର୍ୟଜତି | ସ ୟଶୋଵାନ୍ ଭଵତି | ସ ମେଧାଵାନ୍ ଭଵତି | ୟୋ ମୋଦକ ସହସ୍ରେଣ ୟଜତି | ସ ଵାଂଛିତଫଲମଵାପ୍ନୋତି | ୟଃ ସାଜ୍ୟ ସମିଦ୍ଭିର୍ୟଜତି | ସ ସର୍ଵଂ ଲଭତେ ସ ସର୍ଵଂ ଲଭତେ || ୧୩ ||
ଅଷ୍ଟୌ ବ୍ରାହ୍ମଣାନ୍ ସମ୍ୟଗ୍ ଗ୍ରାହୟିତ୍ଵା ସୂର୍ୟଵର୍ଚସ୍ଵୀ ଭଵତି | ସୁର୍ୟ ଗ୍ରହେ ମହାନଦ୍ୟାଂ ପ୍ରତିମା ସନ୍ନିଧୌ ଵା ଜପ୍ତ୍ଵା ସିଦ୍ଧମଂତ୍ରୋ ଭଵତି | ମହା ଵିଘ୍ନାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ମହା ଦୋଷାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ମହା ପାପାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ମହା ପ୍ରତ୍ୟଵାୟାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ସ ସର୍ଵ ଵିଦ୍ଭଵତି ସ ସର୍ଵ ଵିଦ୍ଭଵତି | ୟ ଏଵଂ ଵେଦା | ଇତ୍ୟୁପନିଷତ୍ || ୧୪ ||
ଓଂ ଭଦ୍ରଂ କର୍ଣେଭିଃ ଶୃଣୁୟାମ ଦେଵାଃ | ଭଦ୍ରଂ ପଶ୍ୟେମାକ୍ଷଭିର୍ୟଜତ୍ରାଃ | ସ୍ଥିରୈରଂଗୈସ୍ତୁଷ୍ଟୁଵାଗ୍ଂ ସସ୍ତନୂଭିଃ | ଵ୍ୟଶେମ ଦେଵହିତଂ ୟଦାୟୁଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନ ଇଂଦ୍ରୋ ଵୃଦ୍ଧଶ୍ରଵାଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନଃ ପୂଷା ଵିଶ୍ଵଵେଦାଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନସ୍ତାର୍କ୍ଷ୍ୟୋ ଅରିଷ୍ଟନେମିଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନୋ ବୃହସ୍ପତିର୍ଦଧାତୁ |
ଓଂ ଶାଂତିଃ ଶାଂତିଃ ଶାଂତିଃ |
ଓଂ ସହ ନାଵଵତୁ | ସହ ନୌ ଭୁନକ୍ତୁ | ସହଵୀର୍ୟଂକର ଵାଵହୈ | ତେଜସ୍ଵିନାଵଧୀ ତମସ୍ତୁ | ମାଵିଧ୍ଵିଷାଵହୈ || ଓଂ ଶାଂତିଃ ଶାଂତିଃ ଶାଂତିଃ ||
Ganapati Atharvashirsham in Oriya
Ganapati Atharvashirsha Odiya is a sacred Hindu text and a minor Upanishad dedicated to Lord Ganesha, the remover of obstacles. It is one of the most powerful mantras which helps in gaining success and spiritual upliftment.
The theme of the Ganapati Atharvashirsha is devotion to Lord Ganesha. It projects Ganesha as a master of brahmanda and highlights his role as the creator, preserver, and destroyer of the universe. Text talks about the workings of the universe and philosophical aspects of existence.
The authorship of the Ganesha Atharvashirsha Upanishad is not known with certainty. It is a part of the Atharvaveda, one of the four Vedas in Hinduism. Some scholars believe that Ganapati Atharvashirsha mantra was added to Atharvana Veda later. Ganapati Atharvashirsha is often recited in various Hindu rituals. It can be recited at any time of the day, but it is considered most auspicious to chant it in the morning or in the evening time. Chanting in a group is more beneficial as the vibrations of the sound will have a positive impact on the brain and promote healing. It is always better to know the meaning of the mantra while chanting. The translation of the Ganapati Atharvashirsha Lyrics in Oriya is given below. You can chant this daily with devotion to receive the blessings of Lord Ganapati.
ଶ୍ରୀ ଗଣପତି ଅଥର୍ଵଶୀର୍ଷମ୍
ଗଣପତି ଅଥର୍ବଶୀର ଏକ ପବିତ୍ର ହିନ୍ଦୁ ପାଠ ଏବଂ ବାଧାବିଘ୍ନ ଦୂର କରିବା ପାଇଁ ଭଗବାନ ଗଣେଶଙ୍କୁ ଉତ୍ସର୍ଗୀକୃତ ଏକ ଛୋଟ ଉପନିଷଦ | ଏହା ହେଉଛି ସବୁଠାରୁ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ମନ୍ତ୍ର ଯାହା ସଫଳତା ଏବଂ ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ଉନ୍ନତି ହାସଲ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ |
<ଗଣେଶ ଅଥର୍ବସ୍ୱୀରାଙ୍କର ମୁଖ୍ୟ ଦିଗ ହେଉଛି ଭଗବାନ ଗଣେଶଙ୍କ ପ୍ରତି ଭକ୍ତି। ଏହା ଗଣେଶଙ୍କୁ ବ୍ରାହ୍ମଣର ଗୁରୁ ଭାବରେ ପ୍ରୋଜେକ୍ଟ କରେ ଏବଂ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା, ସଂରକ୍ଷଣକାରୀ ଏବଂ ବିନାଶକ ଭାବରେ ତାଙ୍କର ଭୂମିକାକୁ ଆଲୋକିତ କରେ | ପାଠ୍ୟ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର କାର୍ଯ୍ୟ ଏବଂ ଅସ୍ତିତ୍ୱର ଦାର୍ଶନିକ ଦିଗ ବିଷୟରେ କଥାବାର୍ତ୍ତା କରେ |
ଗଣେଶ ଅଥର୍ବଶୀର ଉପନିଷଦର ଲେଖକ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ଜଣା ନାହିଁ | ହିନ୍ଦୁ ଧର୍ମର ଚାରୋଟି ବେଦ ମଧ୍ୟରୁ ଏହା ଅଥର୍ବବେଦର ଏକ ଅଂଶ | କେତେକ ପଣ୍ଡିତ ବିଶ୍ believe ାସ କରନ୍ତି ଯେ ଗଣପତି ଅଥର୍ବଶୀର ମନ୍ତ୍ର ପରେ ଅଥର୍ବନା ବେଦରେ ଯୋଗ କରାଯାଇଥିଲା। ବିଭିନ୍ନ ହିନ୍ଦୁ ରୀତିନୀତିରେ ଗଣପତି ଅଟଳଭୀରଶା ପାଠ କରାଯାଏ | ଏହା ଦିନର ଯେକ time ଣସି ସମୟରେ ପ be ାଯାଇପାରିବ, କିନ୍ତୁ ଏହାକୁ ସକାଳେ କିମ୍ବା ସନ୍ଧ୍ୟା ସମୟରେ ଜପ କରିବା ସବୁଠାରୁ ଶୁଭ ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଏ | ଏକ ଗୋଷ୍ଠୀରେ ଜପ କରିବା ଅଧିକ ଲାଭଦାୟକ କାରଣ ଶବ୍ଦର କମ୍ପନ ମସ୍ତିଷ୍କ ଉପରେ ସକରାତ୍ମକ ପ୍ରଭାବ ପକାଇବ ଏବଂ ଆରୋଗ୍ୟକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବ |
Ganapati Atharvashirsham Meaning in Oriya
ଜପ କରିବା ସମୟରେ ମନ୍ତ୍ରର ଅର୍ଥ ଜାଣିବା ସର୍ବଦା ଭଲ | ଗଣପତି ଅଟାର୍ବାଶିରଶଙ୍କର ଅନୁବାଦ ନିମ୍ନରେ ଦିଆଯାଇଛି | ଭଗବାନ ଗଣପତିଙ୍କ ଆଶୀର୍ବାଦ ପାଇବାକୁ ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ ଭକ୍ତି ସହିତ ଜପ କରିପାରିବେ |
ଓଂ ଭଦ୍ରଂ କର୍ଣେଭିଃ ଶୃଣୁୟାମ ଦେଵାଃ | ଭଦ୍ରଂ ପଶ୍ୟେମାକ୍ଷଭିର୍ୟଜତ୍ରାଃ | ସ୍ଥିରୈରଂଗୈସ୍ତୁଷ୍ଟୁଵାଗ୍ଂ ସସ୍ତନୂଭିଃ | ଵ୍ୟଶେମ ଦେଵହିତଂ ୟଦାୟୁଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନ ଇଂଦ୍ରୋ ଵୃଦ୍ଧଶ୍ରଵାଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନଃ ପୂଷା ଵିଶ୍ଵଵେଦାଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନସ୍ତାର୍କ୍ଷ୍ୟୋ ଅରିଷ୍ଟନେମିଃ | ସ୍ଵସ୍ତି ନୋ ବୃହସ୍ପତିର୍ଦଧାତୁ | ଓଂ ଶାଂତିଃ ଶାଂତିଃ ଶାଂତିଃ |
ଆମେ କାନରେ ଶୁଭ ଜିନିଷ ଶୁଣିବା | ଯଜ୍ଞ ସମୟରେ ଆମେ ଆଖିରେ ଶୁଭ ଜିନିଷ ଦେଖିବା | ଆମେ ତୁମର ପ୍ରଶଂସା ଭକ୍ତି ସହିତ, ସ୍ଥିର ଅଙ୍ଗ ସହିତ ଗାନ କରିବା | ଦୀର୍ଘାୟୁତା ପ୍ରଦାନ କରୁଥିବା ଦେବତାମାନେ ଆମର ଉପାସନାରେ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ ହୁଅନ୍ତୁ। ଇନ୍ଦ୍ର, ମହାନ ଖ୍ୟାତି, ଆମକୁ କଲ୍ୟାଣରେ ଆଶୀର୍ବାଦ କରନ୍ତୁ | ସମସ୍ତେ ଜାଣିଥିବା ପୁଷା ଆମକୁ କଲ୍ୟାଣରେ ଆଶୀର୍ବାଦ କରନ୍ତୁ | ମନ୍ଦ ବିନାଶକାରୀ ଗାରୁଦା ଆମକୁ କଲ୍ୟାଣରେ ଆଶୀର୍ବାଦ କରନ୍ତୁ। ବ୍ରିହାସପତି ଆମକୁ କଲ୍ୟାଣ ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତୁ |
ଓଂ ନମସ୍ତେ ଗଣପତୟେ | ତ୍ଵମେଵ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷଂ ତତ୍ଵମସି | ତ୍ଵମେଵ କେଵଲଂ କର୍ତାଽସି | ତ୍ଵମେଵ କେଵଲଂ ଧର୍ତାଽସି | ତ୍ଵମେଵ କେଵଲଂ ହର୍ତାଽସି | ତ୍ଵମେଵ ସର୍ଵଂ ଖଲ୍ଵିଦଂ ବ୍ରହ୍ମାସି | ତ୍ଵଂ ସାକ୍ଷାଦାତମାଽସି ନିତ୍ୟମ || ୧ ||
ମୁଁ ଭଗବାନ ଗଣେଶଙ୍କୁ ମୋର ନମସ୍କାର ଜଣାଉଛି। ତୁମେ କେବଳ ସ୍ପଷ୍ଟ ବାସ୍ତବତା | ତୁମେ କେବଳ ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା, ରକ୍ଷକ ଏବଂ ବିନାଶକାରୀ | ତୁମେ ଏକାକୀ ସବୁକିଛି | ତୁମେ କେବଳ ଚରମ ବାସ୍ତବତା | ଆପଣ ସର୍ବଦା ଉପସ୍ଥିତ ଅଛନ୍ତି | ତୁମେ ଅନନ୍ତ ଆତ୍ମା ଯିଏ ସବୁକିଛିରେ ବାସ କରେ |
ଋତଂ ଵଚ୍ମି | ସତ୍ୟଂ ଵଚ୍ମି || ୨ ||
ମୁଁ divine ଶ୍ୱରୀୟ ସତ୍ୟ ବା ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡିକ କ୍ରମ, ମୁଁ ସତ୍ୟ କହୁଛି |
ଅଵ ତ୍ଵଂ ମାମ୍ | ଅଵ ଵକ୍ତାରମ୍ | ଅଵ ଶ୍ରୋତାରମ୍ | ଅଵ ଦାତାରମ୍ | ଅଵ ଧାତାରମ୍ | ଅଵାନୂଚାନ ମମ ଶିଷ୍ୟମ୍ | ଅଵ ପଶ୍ଚାତ୍ତାତ୍ | ଅଵ ପୁରସ୍ତାତ୍ | ଅଵୋତ୍ତରାତ୍ତାତ୍ | ଅଵ ଦକ୍ଷିଣାତ୍ତାତ୍ | ଅଵ ଚୋର୍ଧ୍ଵାତ୍ତାତ୍ | ଅଵାଧରାତ୍ତାତ୍ | ସର୍ଵତୋ ମାଂ ପାହି ପାହି ସମଂତାତ୍ || ୩ ||
ମୁଁ ମୋର ରକ୍ଷକ ଭାବରେ ତୁମର ଆଶ୍ରୟ ନେଉଛି | ପାଠକକୁ ସୁରକ୍ଷା ଦିଅ | ଶ୍ରୋତାଙ୍କୁ ସୁରକ୍ଷା ଦିଅ | ପ୍ରଦାନକାରୀଙ୍କୁ ସୁରକ୍ଷା ଦିଅ | ସମର୍ଥକଙ୍କୁ ସୁରକ୍ଷା ଦିଅନ୍ତୁ | ଶିକ୍ଷକଙ୍କୁ ସୁରକ୍ଷା ଦିଅ | ଶିଷ୍ୟକୁ ସୁରକ୍ଷା ଦିଅ | ମୋତେ ପଶ୍ଚିମ, ପୂର୍ବ, ଉତ୍ତର ଏବଂ ଦକ୍ଷିଣ ଦିଗରୁ ରକ୍ଷା କର | ଆହୁରି ମଧ୍ୟ, ମୋତେ ଉପର ଏବଂ ତଳରୁ ରକ୍ଷା କର | ମୋତେ ସବୁ ଦିଗରୁ ରକ୍ଷା କର |
ତ୍ଵଂ ଵାଂଙ୍ମୟସ୍ତ୍ଵଂ ଚିନ୍ମୟ: | ତ୍ଵମାନଂଦମୟସ୍ତ୍ଵଂ ବ୍ରହ୍ମମୟ: | ତ୍ଵଂ ସଚ୍ଚିଦାନଂଦାଽଦ୍ଵିତୀୟୋଽସି | ତ୍ଵଂ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷଂ ବ୍ରହ୍ମାସି | ତ୍ଵଂ ଜ୍ଞାନମୟୋ ଵିଜ୍ଞାନମୟୋସି || ୪ ||
ତୁମେ ବକ୍ତବ୍ୟ ଏବଂ ଚେତନାର ପ୍ରକୃତିର, ତୁମେ ଶୁଦ୍ଧ ଚେତନା, ତୁମେ ସୁଖର ପ୍ରତୀକ, ତୁମେ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ବାସ୍ତବତାର ପ୍ରତୀକ | ତୁମେ ହିଁ ଯିଏ ଶୁଦ୍ଧ ସୁଖ ଏବଂ ଦ୍ୱ ual ତ୍ୟର ପ୍ରଦର୍ଶନ | ତୁମେ ସ୍ପଷ୍ଟ ବ୍ରାହ୍ମଣ | ତୁମେ ଜ୍ଞାନର ମହତ୍ତ୍ and ଏବଂ ସର୍ବୋଚ୍ଚ ଜ୍ଞାନର ପ୍ରତୀକ |
ସର୍ଵଂ ଜଗଦିଦଂ ତ୍ଵତ୍ତୋ ଜାୟତେ | ସର୍ଵଂ ଜଗଦିଦଂ ତ୍ଵତ୍ତସ୍ତିଷ୍ଠତି | ସର୍ଵଂ ଜଗଦିଦଂ ତ୍ଵୟିଲୟ ମେଷ୍ୟତି | ସର୍ଵଂ ଜଗଦିଦଂ ତ୍ଵୟି ପ୍ରତ୍ୟେତି | ତ୍ଵଂ ଭୂମିରାପୋଽନଲୋଽନିଲୋ ନଭ: | ତ୍ଵଂ ଚତ୍ଵାରି ଵାକ୍ପଦାନି || ୫ ||
ଏହି ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର ସବୁକିଛି ତୁମଠାରୁ ଜନ୍ମ ହୋଇଛି, ଏହି ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର ସବୁକିଛି ତୁମ ଦ୍ୱାରା ସଂରକ୍ଷିତ, ଏହା ତୁମ ମାଧ୍ୟମରେ ବିଲୋପ ହୋଇଯାଏ ଏବଂ ଏହି ଦୁନିଆର ସବୁକିଛି ତୁମ ସହିତ ମିଶିଯାଏ | ତୁମେ ପୃଥିବୀ, ଜଳ, ଅଗ୍ନି, ବାୟୁ ଏବଂ ଆକାଶ | ତୁମେ ଚାରି ପ୍ରକାରର ବକ୍ତବ୍ୟ ଏବଂ ଚେତନାର ଚାରୋଟି ଅବସ୍ଥା |
ତ୍ଵଂ ଗୁଣତ୍ରୟାତୀତଃ | ତ୍ଵଂ ଅଵସ୍ଥାତ୍ରୟାତୀତଃ | ତ୍ଵଂ ଦେହତ୍ରୟାତୀତଃ | ତ୍ଵଂ କାଲତ୍ରୟାତୀତଃ | ତ୍ଵଂ ମୂଲାଧାରସ୍ଥିତୋଽସି ନିତ୍ୟମ୍ | ତ୍ଵଂ ଶକ୍ତିତ୍ରୟାତ୍ମକଃ | ତ୍ଵାଂ ୟୋଗିନୋ ଧ୍ୟାୟଂତି ନିତ୍ୟମ୍ | ତ୍ଵଂ ବ୍ରହ୍ମା ତ୍ଵଂ ଵିଷ୍ଣୁସ୍ତ୍ଵଂ ତ୍ଵଂ ରୁଦ୍ରସ୍ତ୍ଵ ମିଂଦ୍ରସ୍ଵଂ ଵାୟୁସ୍ତ୍ଵଂ ସୂର୍ୟାର୍ସ୍ତ୍ଵଂ ଚଂଦ୍ରମାସ୍ତ୍ଵଂ ବ୍ରହ୍ମ ଭୂର୍ଭୁଵଃ ସ୍ଵରୋମ୍ || ୬ ||
ଆପଣ ସତ୍ୟ, ରଜା, ଏବଂ ତମାସର ତିନୋଟି ଗୁଣ ବାହାରେ | ଆପଣ ଜାଗ୍ରତ, ସ୍ୱପ୍ନ ଦେଖିବା ଏବଂ ଗଭୀର ନିଦ୍ରାର ତିନୋଟି ଅବସ୍ଥା ବାହାରେ | ତୁମେ ମୋଟ, ସୂକ୍ଷ୍ମ ଏବଂ ବର୍ତ୍ତମାନର ତିନୋଟି ଶରୀର ବାହାରେ | ତୁମେ ଅତୀତ, ବର୍ତ୍ତମାନ ଏବଂ ଭବିଷ୍ୟତ ଅତିକ୍ରମ କରିଛ | ତୁମେ ସବୁବେଳେ ମୁଲାଧରା ଚକ୍ରରେ ରୁହ | ତୁମେ ତିନି ପ୍ରକାରର ଶକ୍ତି ଯେପରିକି iccha, kriya, ଏବଂ ଜ୍ଞାନ | ଯୋଗୀମାନେ ତୁମ ଉପରେ ନିରନ୍ତର ଧ୍ୟାନ କରନ୍ତି | ତୁମେ ବ୍ରହ୍ମା, ବିଷ୍ଣୁ, ରୁଦ୍ର, ଇନ୍ଦ୍ର, ଅଗ୍ନି, ଭାୟୁ, ସୂର୍ଯ୍ୟ, ଚନ୍ଦ୍ର, ଏବଂ ଭୁର, ଭୁଭା, ଏବଂ ସ୍ ha ାହର ତିନୋଟି ଜଗତ (ଶାରୀରିକ, ସୂକ୍ଷ୍ମ ଏବଂ କାରଣ) | ତୁମେ omkararupi parabrahma |
ଗଣାଦିଂ ପୂର୍ଵ ମୁଚ୍ଚାର୍ୟ ଵର୍ଣାଦୀଂ ସ୍ତଦନଂତରମ୍ | ଅନୁସ୍ଵାରଃ ପରତରଃ | ଅର୍ଧେଂଦୁଲସିତମ୍ | ତାରେଣ ଋଦ୍ଧମ୍ | ଏତତ୍ତଵ ମନୁସ୍ଵରୂପମ୍ | ଗକାରଃ ପୂର୍ଵ ରୂପମ୍ | ଅକାରୋ ମଧ୍ୟମ ରୂପମ୍ | ଅନୁସ୍ଵାରଶ୍ଚାଂତ୍ୟ ରୂପମ୍ | ବିଂଦୁରୁତ୍ତର ରୂପମ୍ | ନାଦଃ ସଂଧାନମ୍ | ସଗ୍ଂହିତା ସଂଧିଃ | ସୈଷା ଗଣେଶ ଵିଦ୍ୟା | ଗଣକ ଋଷି: | ନିଚରଦ୍ ଗାୟତ୍ରୀ ଛଂଦଃ | ଶ୍ରୀ ମହାଗଣପତିର୍ଦେଵତା | ଓଂ ଗଂ ଗଣପତୟେ ନମ: || ୭ ||
'ଗା' ଧ୍ୱନି ପ୍ରଥମେ ଉଚ୍ଚାରଣ କରାଯାଏ, ତାପରେ varna (a) ର ପ୍ରଥମ ଅକ୍ଷର, ଏବଂ ଏହା ଅନୁସ୍ୱାରା (ଓମ୍) ସହିତ ସମାପ୍ତ ହୁଏ | ଏହିପରି ଭାବରେ ବିଜ ମନ୍ତ୍ର (ଗାମ) ର ରୂପ ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ, ଯାହାକି ଚେତନାର ସର୍ବୋଚ୍ଚ ରୂପ ଅଟେ |
'ଗା' ଅକ୍ଷର ହେଉଛି ପ୍ରଥମ ଫର୍ମ 'ଆ' ଅକ୍ଷର ହେଉଛି ମଧ୍ୟମ ଫର୍ମ, ଅନୁସଭାରା ହେଉଛି ଶେଷ ଫର୍ମ ଏବଂ ଉପର ବିନ୍ଦୁ ହେଉଛି ସର୍ବୋଚ୍ଚ ଫର୍ମ | ନାଡା (ଧ୍ୱନି) ହେଉଛି ମିଟିଂ ପଏଣ୍ଟ, ଏବଂ ବାନ୍ଧୁ ସହିତ ସାନ୍ଧୀ ହେଉଛି ସର୍ବୋଚ୍ଚ ରୂପ | ଏହା ହେଉଛି ଭଗବାନ ଗଣେଶଙ୍କର ଜ୍ଞାନ | ଏହା Gan ଷି ଗଣାକାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରକାଶିତ | ଜପଟିର ମିଟର ହେଉଛି ଗାୟତ୍ରୀ | ଏବଂ ପୂଜା କରାଯାଉଥିବା ଦେବତା ହେଉଛନ୍ତି ମହାନ ଭଗବାନ ଗଣେଶ।
ଭଗବାନ ଗଣେଶଙ୍କୁ ଡାକିବା ମନ୍ତ୍ର ହେଉଛି - ଓଏମ୍ ଗାମ ଗଣପତି ନାମ |
ଓଂ ଏକଦଂତାୟ ଵିଦ୍ମହେ ଵକ୍ରତୁଂଡାୟ ଧୀମହୀ | ତନ୍ନୋ ଦଂତିଃ ପ୍ରଚୋଦୟାତ || ୮ ||
ଏହା ହେଉଛି ଭଗବାନ ଗଣେଶଙ୍କର ଗାୟତ୍ରୀ ମନ୍ତ୍ର। ଯିଏ ଏକ ଟସ୍ ଏବଂ ଏକ ବକ୍ର ଟ୍ରଙ୍କ ସହିତ ଧ୍ୟାନ କରିବାକୁ ଦିଅ | ଗଜାନନ ମୋ ମନକୁ ଆଲୋକିତ କରନ୍ତୁ |
ଏକଦଂତଂ ଚତୁର୍ହସ୍ତଂ ପାଶମଂ କୁଶଧାରିଣମ୍ | ଋଦଂ ଚ ଵରଦଂ ହସ୍ତୈର୍ଭିଭ୍ରାଣଂ ମୂଷକଧ୍ଵଜମ୍ | ରକ୍ତଂ ଲଂବୋଦରଂ ଶୂର୍ପକର୍ଣକଂ ରକ୍ତଵାସସମ୍ | ରକ୍ତ ଗଂଧାନୁ ଲିପ୍ତାଂଗଂ ରକ୍ତ ପୁଷ୍ପୈଃ ସୁପୂଜିତମ୍ | ଭକ୍ତାନୁକଂପିନଂ ଦେଵଂ ଜଗତ୍କାରଣ ମଚ୍ୟୁତମ୍ | ଆଵିର୍ଭୂତଂ ଚ ସୃଷ୍ଟ୍ୟାଦୌ ପ୍ରକୃତେଃ ପୁରୁଷାତ୍ପରମ୍ | ଏଵଂ ଧ୍ୟାୟତି ୟୋ ନିତ୍ୟଂ ସ ୟୋଗୀ ୟୋଗିନାଂ ଵରଃ || ୯ ||
ମୁଁ ଗଣପତିଙ୍କ ବିଷୟରେ ଧ୍ୟାନ କରେ ଯିଏ ଜଣେ ଟସ୍, ଚାରି ସଶସ୍ତ୍ର, ତାଙ୍କ ହାତରେ ନାକ ଧରି, ସର୍ପକୁ ତାଙ୍କର ପବିତ୍ର ସୂତା ଭାବରେ, ଅମୃତଭଣ୍ଡା ହାଣ୍ଡି ଧରି, ଏବଂ ତାଙ୍କ ଗାଡି, ମାଉସ୍ ଉପରେ ଚ .ିଗଲା | ସେ ଲାଲ ରଙ୍ଗର, ବଡ଼ ପେଟ, ହାତୀ କାନ ଏବଂ ନାଲି ବସ୍ତ୍ର ପିନ୍ଧିଥିଲେ | ସେ ନାଲି ଚପଲରେ ସଜ୍ଜିତ ହୋଇ ନାଲି ଫୁଲ ଅର୍ପଣ କରନ୍ତି | ସେ ଭକ୍ତମାନଙ୍କର ଦୟାଳୁ ପ୍ରଭୁ, ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା ଏବଂ ଅବିସ୍ମରଣୀୟ | ସେ ସୃଷ୍ଟି ଆରମ୍ଭରେ ପ୍ରକୃତି ଏବଂ ମାନବିକତାର ସର୍ବୋଚ୍ଚ ସ୍ୱରୂପ ଭାବରେ ଦେଖାଦେଲେ | ଯିଏ ତାଙ୍କ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ କରେ, ଯୋଗୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଯୋଗୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ସର୍ବୋତ୍ତମ ହୁଏ |
ନମୋ ଵ୍ରାତପତୟେ ନମୋ ଗଣପତୟେ ନମଃ ପ୍ରମଥପତୟେ ନମସ୍ତେ ଅସ୍ତୁ ଲଂବୋଦରାୟୈକଦଂତାୟ ଵିଘ୍ନଵିନାଶିନେ ଶିଵସୁତାୟ ଶ୍ରୀ ଵରଦମୂର୍ତୟେ ନମଃ || ୧୦ ||
ଭ୍ରାତାପତିଙ୍କୁ (ଶପଥର ପ୍ରଭୁ), ଗଣପତିଙ୍କୁ ନମସ୍କାର, ପ୍ରମାତା-ପାଟି (ଗଣାର ପ୍ରଭୁ) କୁ ନମସ୍କାର | ଲମ୍ବୋଦାରା (ଗୋଟିଏ ବଡ଼ ପେଟ ସହିତ) ଏବଂ ଏକାଦାନ୍ତ (ଗୋଟିଏ ଟସ୍କ ସହିତ), ବାଧାବିଘ୍ନର ବିନାଶକାରୀ, ଶିବଙ୍କ ପୁତ୍ର ଏବଂ ଶୁଭକାମନା | ଗଣେଶଙ୍କର ସୁନ୍ଦର ରୂପରେ ନମସ୍କାର, ଯିଏ ଆଶୀର୍ବାଦ ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି |
ଫାଲାଶ୍ରୁତି (ଗଣପତି ଅଟାର୍ବାଶିରାର ଲାଭ)
ଏତଦଥର୍ଵଶୀର୍ଷଂ ୟୋଽଧୀତେ | ସଃ ବ୍ରହ୍ମ ଭୂୟାୟ କଲ୍ପତେ | ସ ସର୍ଵ ଵିଘ୍ନୈର୍ନ ବାଧ୍ୟତେ | ସ ସର୍ଵତଃ ସୁଖ ମେଧତେ | ସ ପଂଚ ମହାପାପାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ସାୟମଧୀୟାନୋ ଦିଵସକୃତଂ ପାପଂ ନାଶୟତି | ପ୍ରାତରଧୀୟାନୋ ରାତ୍ରିକୃତଂ ପାପଂ ନାଶୟତି | ସାୟଂ ପ୍ରାତଃ ପ୍ରୟୁଂଜାନୋ ପାପୋଽପାପୋ ଭଵତି | ଧର୍ମାର୍ଥ କାମ ମୋକ୍ଷଂ ଚ ଵିଂଦତି | ଇଦମଥର୍ଵଶୀର୍ଷମଶିଷ୍ୟାୟ ନ ଦେୟମ୍ | ୟୋ ୟଦି ମୋହାତ୍ ଦାସ୍ୟତି ସ ପାପିୟାନ ଭଵତି | ସହସ୍ରାଵର୍ତନାତ୍ ୟଂ ୟଂ କାମମଧୀତେ | ତଂ ତମନେନ ସାଧୟେତ୍ || ୧୧ ||
ଯିଏ ଅଥର୍ବ ଶିରଶାଙ୍କ ବିଷୟରେ ପ ites ଼ନ୍ତି ଏବଂ ଧ୍ୟାନ କରନ୍ତି, ସେ ବ୍ରହ୍ମା ରାଜ୍ୟରେ ପହଞ୍ଚନ୍ତି | ସେ ସମସ୍ତ ବାଧାବିଘ୍ନରୁ ମୁକ୍ତ ହୁଅନ୍ତି ଏବଂ ସେ ସୁଖ ଏବଂ ବୁଦ୍ଧି ଦ୍ୱାରା ଆଶୀର୍ବାଦ ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଅନ୍ତି | ସେ ପାଞ୍ଚଟି ବଡ଼ ପାପରୁ ମୁକ୍ତ ହୋଇଛନ୍ତି। ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ଗଣପତି ଅଥର୍ବଶୀର ପାଠ କରିବା ଦିନରେ କରାଯାଇଥିବା ପାପକୁ ଦୂର କରିଥାଏ ଏବଂ ସକାଳେ ପ iting ଼ିବା ଦ୍ୱାରା ରାତିରେ କରାଯାଇଥିବା ପାପ ଦୂର ହୋଇଥାଏ | ଯିଏ ସକାଳ ଓ ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ଏହି ମନ୍ତ୍ର ପ rec ଼ନ୍ତି, ସେ ପାପରୁ ମୁକ୍ତ ହୋଇ ଧର୍ମ (ଧାର୍ମିକତା), ଆର୍ଥା (ଧନ), କାମା (ଇଚ୍ଛା), ଏବଂ ମୋକ୍ଷ (ମୁକ୍ତି) ପ୍ରାପ୍ତ କରିବେ | ଅବଶ୍ୟ, ଏହି ମନ୍ତ୍ର ଜଣେ ଅଯୋଗ୍ୟ ଶିଷ୍ୟଙ୍କୁ ଦିଆଯିବା ଉଚିତ୍ ନୁହେଁ, ଯେହେତୁ ଯିଏ ଏହାର ଅପବ୍ୟବହାର କରେ ସେ ପାପୀ ହୋଇଯିବ | ଏହି ମନ୍ତ୍ରକୁ ହଜାରେ ଥର ପ By ଼ିବା ଦ୍ୱାରା ଜଣେ ସେମାନଙ୍କର ଇଚ୍ଛା ପୂରଣ କରିପାରିବ |
ଅନେନ ଗଣପତିର୍ମଭିଷିଂଚତି | ସ ଵାଗ୍ମୀ ଭଵତି | ଚତୁର୍ଥ୍ୟାମନଶ୍ନଂଜପତି ସ ଵିଦ୍ୟାଵାନ୍ ଭଵତି | ଇତ୍ୟଥର୍ଵଣ ଵାକ୍ୟମ୍ | ବ୍ରହ୍ମାଦ୍ୟାଚରଣଂ ଵିଦ୍ୟାନ୍ନଭିଭେତି କଦାଚନେତି || ୧୨ ||
ଯିଏ ଗଣପତି ଅଥର୍ବଶୀର ପାଠ କରି ଗଣପତିଙ୍କୁ ଅଭିଷେକ କରନ୍ତି ସେ ବକ୍ତବ୍ୟ କରନ୍ତି | ଯିଏ ଚାଟୁରୀ ତିଥିରେ ଶୀଘ୍ର ପାଳନ କରି ଏହି ମନ୍ତ୍ର ପ rec ଼ନ୍ତି ସେ ଶିଖନ୍ତି | ଏହା ଅଥର୍ବନା ବେଦରେ ଲେଖାଯାଇଛି | ଯିଏ ନିୟମିତ ପ ites ଼େ ସେ ଜ୍ଞାନବାନ ଏବଂ ଭୟରୁ ମୁକ୍ତ ହୋଇଯାଏ |
ୟୋ ଦୂର୍ଵାଂକୁରୈର୍ୟଜତି | ସ ଵୈଶ୍ରଵଣୋ ପମୋ ଭଵତି | ୟୋ ଲାର୍ଜୈର୍ୟଜତି | ସ ୟଶୋଵାନ୍ ଭଵତି | ସ ମେଧାଵାନ୍ ଭଵତି | ୟୋ ମୋଦକ ସହସ୍ରେଣ ୟଜତି | ସ ଵାଂଛିତଫଲମଵାପ୍ନୋତି | ୟଃ ସାଜ୍ୟ ସମିଦ୍ଭିର୍ୟଜତି | ସ ସର୍ଵଂ ଲଭତେ ସ ସର୍ଵଂ ଲଭତେ || ୧୩ ||
ଯିଏ ଦୁର୍ଭା ଘାସ ସହିତ ପୂଜା କରେ, ସେ ବ ish ଷ୍ଣବଙ୍କ ସହିତ ସମାନ ହୁଏ (କୁବେର, ଧନର ମାଲିକ) | ଯିଏ ଶୁଖିଲା ଶସ୍ୟ ସହିତ ପୂଜା କରେ, ସେ ପ୍ରସିଦ୍ଧ ଏବଂ ବୁଦ୍ଧିମାନ ହୁଏ | ଯିଏ ଏକ ହଜାର ମୋଡାକା (ମିଠା ଥାଳି) ପ୍ରଦାନ କରେ, ସେ ନିଜ ଇଚ୍ଛିତ ଫଳ ପ୍ରାପ୍ତ କରେ | ଯିଏ ଘି ସହିତ ସମିଧା ସହିତ ଅଥର୍ବଶୀର ଯଜ୍ଞ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରନ୍ତି, ସେ ସବୁକିଛି ପାଆନ୍ତି |
ଅଷ୍ଟୌ ବ୍ରାହ୍ମଣାନ୍ ସମ୍ୟଗ୍ ଗ୍ରାହୟିତ୍ଵା ସୂର୍ୟଵର୍ଚସ୍ଵୀ ଭଵତି | ସୁର୍ୟ ଗ୍ରହେ ମହାନଦ୍ୟାଂ ପ୍ରତିମା ସନ୍ନିଧୌ ଵା ଜପ୍ତ୍ଵା ସିଦ୍ଧମଂତ୍ରୋ ଭଵତି | ମହା ଵିଘ୍ନାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ମହା ଦୋଷାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ମହା ପାପାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ମହା ପ୍ରତ୍ୟଵାୟାତ୍ ପ୍ରମୁଚ୍ୟତେ | ସ ସର୍ଵ ଵିଦ୍ଭଵତି ସ ସର୍ଵ ଵିଦ୍ଭଵତି | ୟ ଏଵଂ ଵେଦା | ଇତ୍ୟୁପନିଷତ୍ || ୧୪ ||
ଆଠଟି ବ୍ରାହ୍ମଣଙ୍କ ମାଧ୍ୟମରେ ସଠିକ୍ ଜପ କରି ସୂର୍ଯ୍ୟ ପରି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ହୋଇଯାଏ | ଯିଏ ନଦୀ କୂଳରେ କିମ୍ବା ଗଣପତିଙ୍କ ପ୍ରତିମୂର୍ତ୍ତି ସମ୍ମୁଖରେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଗ୍ରହଣ ସମୟରେ ପବିତ୍ର ମନ୍ତ୍ର ପ ites ଼ନ୍ତି, ସେ ସିଦ୍ଧାର୍ଥ ପ୍ରାପ୍ତ କରନ୍ତି। ଏହିପରି, ସମସ୍ତ ବଡ଼ ପ୍ରତିବନ୍ଧକ, ତ୍ରୁଟି, ପାପ, ଏବଂ ପ୍ରତିବନ୍ଧକଗୁଡିକ ଅପସାରିତ ହୁଏ, ଏବଂ ଜଣେ ଚରମ ଜ୍ଞାନ ପ୍ରାପ୍ତ କରେ | ଏହିପରି ଉପନିଷଦ ସମାପ୍ତ ହୁଏ |
Ganapati Atharvashirsham Benefits in Oriya
Regular chanting of Ganapati Atharvashirsha will bestow blessings of Lord Ganesha. As Lord Ganesha is the destroyer of obstacles, reciting Ganesha Atharvashirsha regularly can remove all problems of life, both in the spiritual and material life. Chanting the mantra is believed to enhance intellect and increase wisdom. The vibrations produced by chanting the Ganapati Atharvashirsha mantra have a positive effect on the body and mind. It helps to reduce stress, anxiety, and depression.
ଗଣପତି ଅଥର୍ଵଶୀର୍ଷମ୍ ଲାଭ
ଗଣପତି ଅଥର୍ବଶୀରଙ୍କ ନିୟମିତ ଜପ ଭଗବାନ ଗଣେଶଙ୍କ ଆଶୀର୍ବାଦ ଦେବ। ଭଗବାନ ଗଣେଶ ବାଧାବିଘ୍ନର ବିନାଶକ ହୋଇଥିବାରୁ ଗଣେଶ ଅଥର୍ବଶୀରଙ୍କୁ ନିୟମିତ ପାଠ କରିବା ଦ୍ୱାରା ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ଏବଂ ବସ୍ତୁ ଜୀବନରେ ଜୀବନର ସମସ୍ତ ସମସ୍ୟା ଦୂର ହୋଇପାରିବ | ମନ୍ତ୍ର ଜପ କରିବା ଦ୍ୱାରା ବୁଦ୍ଧି ବ enhance ିଥାଏ ଏବଂ ଜ୍ଞାନ ବ increase ିଥାଏ | ଗଣପତି ଅଥର୍ବଶୀର ମନ୍ତ୍ର ଜପ କରି ଉତ୍ପନ୍ନ କମ୍ପନ ଶରୀର ଏବଂ ମନ ଉପରେ ସକରାତ୍ମକ ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥାଏ | ଏହା ଚାପ, ଚିନ୍ତା ଏବଂ ଉଦାସୀନତାକୁ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ |